Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, januari 14, 2007

Sola

idag gick man upp vid elva och fick äntligen sova ut. gick och la mig redan vid tolv igår för jag var så trött.
nu håller jag på och städar mitt rum och vid halv två ska jag gå till bussen. cissi ska hämta upp mig med bilen, den jäveln har körkort hehe.
så sen drar vi iväg för att sola, åh så skönt! nu var det ett bra tag sedan man gjorde det sist.

igår köpte jag och min syster en massa gott och såg på filmen love actually. gud vad jag älskar den! kan ses hur ofta som helst.

nej tillbaka till städningen. ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ah sola! Blir allt lite avundsjuk...

2:33 em  
Blogger Maria said...

Hehe ja det är inte dumt det..

7:52 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du hade det skönt i "solen".. Love Actually är underbar!
Ha en bra dag och kram!

11:25 fm  
Blogger Maria said...

Det hade jag! :)
Ja den är så bäst

3:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home