Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 17, 2007

Kärleken är hittad



jag har tänkt köpa en ipod så fort jag får pengar. har börjat tröttna på min mobil.
och så kommer iphone.

såld till ballerinan för 3400 kronor.

ja det är vad priset kommer ligga på och den kommer till sverige i höst. den har allt! telefon, ipod som även spelar upp videoklipp och internet. inte bara skitinternet utan verkligen internet så att man kan surfa genom mobilen. de har till och med löst problemet med liten bildskärm så man kan förstora om man behöver läsa nyheter... eller kanske bloggar.

låter den inte perfekt? här ska det sparas pengar så att jag kan köpa den så fort den kommer ut i affärerna. chanelväskan får vänta.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ooh, ser riktigt snygg ut och vilken kombo!

4:08 em  
Blogger Maria said...

Aaa jag vet väldigt praktisk och snygg :)

4:22 em  
Anonymous Anonym said...

åh sån vill ja med ha! men priset e för magstarkt när ja har ny mobil å mp3 hihi /sparkling

9:42 em  
Blogger Maria said...

hehe aaa inte konstigt då

10:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag vill också ha!
(Fast jag får nog nöja mig med min mobil utan vare sig kamera, internet eller mp3 ett tag till)

11:36 fm  
Blogger Maria said...

Ja visst är den fin!
Haha ja det kan vara bra att spara pengar

12:00 em  
Anonymous Anonym said...

Gud va snygg den är! Den låter jättebra också :)

3:54 em  
Blogger Maria said...

Ja visst gör den :)

4:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home