Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, januari 16, 2007

En dag på praktiken

om ni är nyfikna på att läsa hur en dag ser ut för mig på praktiken så kan ni gå in på fineks hemsida. Sen klickar ni på mer om finansgymnasiet och efter det livet som FINEK - praktikant.
min lärare ville nämligen att jag och joh skulle skriva. han hotade med att lägga ut bloggen som länk annars haha!
så igårkväll satt jag och skrev.. kvällar leder till ironi så jag hoppas att de som läser tar min text med en nypa salt.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Väldigt intressant läsning o nu har jag kollat in din skola mer :)
Går ni aldrig ifrån era datorer? ;)

3:15 em  
Blogger Maria said...

Hehe tackar!
Inte när vi har lektionerna på finek. Sen har vi ju musik i ettan och då är man inte direkt där. likaså när det gäller språk och idrott.

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

kul läsning =)

9:42 em  
Anonymous Anonym said...

Jätteintressant att läsa! :P

3:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home