Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, januari 11, 2007

Sanningen

okej här kommer svaren på sant eller falskt.

1. jag fick 10 000 för mitt ärr över ögonbrynet.
Sant! mamma visste vad som gällde och skickade en bild på mitt ärr som då syntes klart tydligare. pengarna köpte mina föräldrar bastu för så jag fick inte tillgång till dem förän jag var arton (de hade väll sparat klart då)
2. min dagmammas chef trodde att jag blev misshandlad när jag var 3 år gammal
Sant! sen trodde man att jag hade leukemi. fast det visade sig att jag hade för få blodplättar eller vad det heter. hade 4 istället för 200 som man ska vilket ledde till blåmärken. inget farligt egentligen men om en olycka hade varit framme så hade det inte slutat blöda...
3. tanten som körde på mig när jag var liten försökte rymma från platsen
Sant! kärring. men hon lyckades inte för min cykel var fast i hennes däck.
4. jag vill bli gravid när jag är 21
Falskt! jag vill vara mellan 23 och 25
5. jag har skrivit en novell på 100 a4
Sant! sen gick datorn sönder och den försvann..

ni var duktiga på att gissa! :)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är roligt med sån där sant och falskt faktiskt :)

3:22 em  
Blogger Maria said...

haha aa speciellt kul är det att försöka lista ut hos de man inte känner alls. vissa har verkligen varit med om galna saker!

6:17 em  
Anonymous Anonym said...

ah en liten luring ;)

11:23 em  
Blogger Maria said...

haha precis!

10:55 fm  
Anonymous Anonym said...

ja hade rätt:D
dem här sant å falskt va roliga!

12:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home