Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, december 30, 2006

Something about you

mycket bra film! fick lite längtan efter en viss pojke när jag såg den.. men nu är det inte långt kvar tills vi ses igen! om ingenting ändras så åker jag ner till honom tredje januari och stannar till den sjätte. får även träffa sparkling och thina så det ska bli kul!

när jag och syster kom hem så hade våra gäster redan kommit. pappas sambos syster och hennes man och deras två döttrar. trevligt med lite folk tihi. de ska stanna här över nyår.
ringde joh och fick veta att hon och några andra hämtar upp mig i centrum klockan fyra imorgon. ska nämligen äta middag tillsammans med dem och sen blir det party party! jag har ju min champagne som jag fick i artonårspresent. den är lite stor bara så jag är lite orolig över hur mycket jag kommer dricka... äsch det löser sig hehe.
nu ska jag komma ikapp det ni har skrivit.
ha det bra // maria
you give me something that makes my skin all rise

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

*skriver in i kalendern*.

11:41 em  
Blogger Maria said...

haha jasså?

12:27 fm  
Anonymous Anonym said...

haha ja "maria i stan 3-6"
haha
de va sparks alltså

2:56 em  
Blogger Maria said...

haha gissade det!

2:04 em  
Anonymous Anonym said...

den filmen ska jag se när den kommer på DVD =)

11:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home