Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, januari 12, 2007

Inget shopping

jag tog med mig kameran idag till jobbet för jag hade tänkt fotografera lite på lunchen. sen skulle jag shoppa upp mina sista pengar som jag har på presentkortet på ginatricot.
men när klockan slog elva var jag otroligt hungrig och tanken på att ta bussen in till stan var inte särskilt lockande, även om den bara tar fem minuter.
så jag gick ner till restaurangen och åt med de andra.
lika bra det för jag kommer inte ha mycket pengar alls den här månaden. därför är det bättre om jag sparar shoppingen till nästa vecka så blir det inte lika långt till gången efter.. smart va? haha

jag hoppas att jag inte är alldeles för seg imorgon för då ska jag ut till skogen. vill ta några fina snöbilder. vem vet? snön kanske försvinner snart igen så det är bäst att passa på.
sen måste jag komma på en lösning så att jag har pengar imorgon. jag undrar om jag vågar ta med bankomatkortet till krogen för jag har typ femtio kronor på det... det går ju inte att ta ut frpn bankomat.
eller om jag går och lägger in femtio kronor på banken så att jag kan ta ut en hundring, inte dumt det heller. fast jag vet inte om jag orkar.
äsch det löser sig på nått sätt!

back to work

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

If I was a rich girl lalalalala haha :P

12:26 fm  
Blogger Maria said...

Haha åh vad jag skulle shoppa!

11:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home