Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, januari 12, 2007

Kick Off

nu sitter man här på jobbet och det är redan fredag. satan vad veckan har gått fort!
håller på och ändrar olika avtal som inte har förnyats på länge. helt okej arbete men blir tråkigt i längden så jag hoppas på lite andra uppgifter nästa vecka. ska nog få skriva nya premier och de är roliga att räkna ut.

efter jobbet blir det hem och äta. sen tvätta bort smink och byta om till kläderna som jag ska ha ikväll. efter det åker jag till jenna så ska hon sminka mig. då blir man fin för hon är jätteduktig!
efter det ska vi förfesta lite, snacka massa skit och lyssna på bra musik typ.
sen vid tiotiden ungefär bär det av till stan, lär vara där vid elva och då blir det engelen eller vad krogen hette. alla treor som har biljett + andra som man har bjudit med. trevligt! hoppas jag i alla fall. kul att gå ut för första gången med jenna, hon blev nämligen 18 igår! stor flicka nu.

nej åter till arbetet.
vi hörs!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad menas med "Kick Off"? :$

12:30 em  
Blogger Maria said...

Det sätter igång alla studentskivor :) Typ första festen och då är alla treor med

1:07 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du får trevligt ikväll!

5:06 em  
Blogger Maria said...

Tack så mkt och detsamma :)

8:17 em  
Anonymous Anonym said...

Aaha okej, då är jag med :) Hoppas att du får en trevlig kväll. Ta't lugnt ;)

9:29 em  
Blogger Maria said...

Den var trevlig :)

3:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home