Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, januari 20, 2007

360

ridningen gick jättebra! aldrig förr har väll allting klickat så bra mellan mig och hästen.
tyvärr måste jag sluta. jag kan inte rida så tidigt och nya ridläraren är hemsk.
känns riktigt tråkigt men fanns inga andra grupper och jag hittade ingen bättre lösning.

har varit och övningskört idag. mycket ångest var det innan, har ju inte kört på jättelänge eftersom det gick så dåligt sist. men i dag gick det bra! inte fel fritt på nått sätt men klart bättre än sist. så nu känns det kul att köra igen vilket är himla bra.

nu när jag slutar med ridningen så kommer jag börja att gymma istället. får panik om jag inte har någon träning. mamma och pappa behöver ju inte betala ridningen längre så förhoppningsvist köper de kort till mig, vore himla bra.

men det var ju inte därför jag skulle skriva. tänkte berätta att det blir krogen ikväll så jag lär inte skriva mer idag. ska ut med jenna och det blir troligtvist 360. jag är jättesugen på utgång så det ska bli kul! hon är min partypingla.

nej nu ska jag fortsätta att fixa garderoben, har blivit tvungen att göra om eftersom jag har så sjukt mycket kläder (och ändå aldrig någonting att ta på mig) så nu ska det bli ändring på det. slänger inget, trender kommer alltid tillbaka så det är bara dumt. okej om nått är för litet förstås. kanske ni får en bild när det är klart och fint med bättre ordning.
nej nu ska jag gå, ciao sötisar!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

kul å övningsköra de ville ja me göra idag men så började de snöa :(

2:16 em  
Blogger Thina said...

men... men... vad ska jag göra utan dig då?! :(

2:17 em  
Anonymous Anonym said...

Övningsköra är alltid kul =) Ska gnälla lite på morsan tror jag, vill också ut och köra lite grann. Men du Maraija, din nyårsklädsel vill jag gärna se? Du lovade att lägga ut en bild på det du köpt :p Heheh.. Ha det dunder ikväll och sup lite åt mig å!

2:23 em  
Blogger Maria said...

Anomyn; Usch tråkigt!

Thina; Sötnos!

Malin; haha ja gör så!
oj har ni inte sett den än? då fixar jag ett sådant inlägg nu innan ja ska dra!

2:37 em  
Anonymous Anonym said...

nej vad tråkigt att du ska sluta rida! :(

6:00 em  
Anonymous Anonym said...

Ingen mer ridning..? :\

1:57 fm  
Blogger Maria said...

Mmm jag vet det suger

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home