Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, december 09, 2006

Hotspot

så jag är sämst på att läsa sms. vet inte hur jag kunde läsa så galet men jag tog fel på ort i alla fall. vilket som var tur i alla fall för då kan man dra iväg på festen.

nu kom jag nyss hem från ridningen och det gick jättebra! vi tränade på att rygga och min häst hotspot var riktigt duktig. gulligt namn visst?
jag brukar inte rida han så mycket för han är alltid så arg. men herre gud, är man bestämd tillbaka så lugnar han ner sig. ingen idé att hålla på och mesa sig. visar man vart skåpet ska stå så blir han hur fin som helst.
haha på tal om skåp. jag har börjat använda mycket talesätt tack vare folket på trygghansa.
men det funkar inte med min syster.

ballerinan; fan det har verkligen skitit sig i det blå skåpet.
syster; vilket jävla skåp?