Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, december 08, 2006

Världens bästa praktikplats

ni anar inte hur underbara de är som jag jobbar med! eftersom att det är min sista dag idag för den här terminen så bjöd min handledare oss på transport på lussebullar under fredagsmötet. de var hur goda som helst!
men sen i slutet av mötet så sa han hur nöjd han har varit med att ha mig här och jag fick en present! vart verkligen överraskad.
och vet ni vad det var? en tröja från h&m! och inte vilken tröja som helst utan en topp från victor & rolf kollektionen. fy fan vad snällt!! han vet att jag hade velat gå dit men jag jobbade då istället, såklart. sen efter jobbet var allt trevligt slut.
men tydligen hade han låtit sin dotter (som är designer förresten) att gå och köpa den till mig.
åh så glad jag är! det här är verkligen världens bästa arbetsplats med världens bästa människor.
vill verkligen inte lämna för att gå tillbaka till skolan.
verkligen tur att jag kommer tillbaka i januari! hade inte stått ut annars.

ni får självklart se tröjan när jag kommer hem. förhoppningsvist har jag då även hittat ett par jeans.
nu ska jag avsluta mitt arbete för det här året och längtar redan till 9e januari då det börjar igen!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

härlig att du hamnat på en sån bra plats :)

3:52 em  
Blogger Maria said...

aaa jag vet :) tihi

4:06 em  
Anonymous Anonym said...

Usch, vad avundsjuk jag blev! Ojoj, en sådan arbertsgivare skulle man gärna ha någon gång!

4:33 em  
Anonymous Anonym said...

åh vad kul tjejen! jag gillar din chef skarpt alltså!

4:58 em  
Anonymous Anonym said...

nu förstår jag varför du gillar din praktikplats, jag skulle nog också göra det! :)

5:01 em  
Anonymous Anonym said...

Så fantastiskt kul! Vilken omtänksam chef du har, förstår att du längtar tillbaka :)

6:44 em  
Blogger Maria said...

Lisa; Aaa jag vet han är bäst! :D

Paks; Jag mä! hihi

Mirela; Hihi aaa, fast den e bra av andra anledningar oxå

Aradil; Aaa jag vet man blir glad av att vara där :)

6:57 em  
Blogger niffin said...

Jag blir paff & glad att läsa om det ( toppen alltså) - så jag kan bara tänka mig vad du blev!! :P

1:36 fm  
Blogger Sparkling said...

gud vad underbart ställe du hamnat på=)

3:19 fm  
Blogger Maria said...

soul_bird; hihih aaa det var riktigt överraskande!

sparkling; aaa jag vet hade verkligen tur!

10:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home