Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 07, 2006

better now

det är jobbigt att vara arg. man får ont i huvudet och är skakig.
sen skrämde jag mig själv. för när jag var som mest hungrig insåg jag hur mycket jag älskade den känslan.
men jag tänker inte gå tillbaka dit. att sluta äta. fan heller! det blir inte mindre problem av det utan bara mer.

så jag och mamma pratade och bad om ursäkt. och vi lär ha våra bråk igen och jag lär skrika, säga fula ord. men just nu är det bra mellan oss och det är allt jag orkar tänka på.

sen har jag ätit middag också. och hjälp vad gott det var.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad skönt vännen att ni pratat nu.

<3

8:37 fm  
Blogger Maria said...

aaa sånt måste man göra

8:56 fm  
Anonymous Anonym said...

absolut. fast ibland vill man inte ens det.

10:13 fm  
Blogger Sparkling said...

jag brukar bråka med min mamma via mejl så slipper ja hetsa upp mej =)

3:21 fm  
Blogger Maria said...

Paks; jo det har du rätt i

Sparkling; haha ja det är ju en lösning

2:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home