Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 07, 2006

Fyndat

nu har man varit och second hand shoppat! riktigt trevligt var det. första tanken när jag gick in i affären var "okej, tanternas andra hem?" men insåg ganska snabbt att även om det fanns en del tantkläder så fanns det även mycket för min smak. kul med variation!
hittade en jättefin tröja som såg ut som en kavaj, fast mjukare tyg. kostade bara 70 kronor! det kallar jag att fynda. (bild får ni ikväll)
sen såg jag vita jeans, gissa om jag blev glad! ännu gladare vart jag när jag såg att det var cheap monday jeans för 160 kronor. tyvärr satt de alldeles för trångt. i provrummet tänkte jag "men om jag går ner fem kilo..." nej ballerinan. inte gå ner mer sånt har vi fått nog av.
tur att jag har pengar till att köpa jeans imorgon i alla fall så jag behöver inte gråta, hehe.
nu ska jag fortsätta jobba. de har fått nya mallar så jag ska göra om alla power point presentationer som jag har gjort här...
ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det är lite det som är själva sporten med second hand.. det finns mycket man inte gillar men till slut så hittar man ngt o då är det billigt! Ser fram emot en bild på fyndet!

1:37 em  
Anonymous Anonym said...

Vad kul gumman!
Ser oxå fram emot ditt fynd!

kram <3

2:01 em  
Blogger Maria said...

mie; aaa och det är kul att man hittar mycket som man aldrig sett förut, och så priset förstås! tihi

paks; hihi you will see :)

2:16 em  
Blogger Sparkling said...

kul med second hand=)

3:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home