Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 07, 2006

Tidigare hem

min handledare kom precis och berättade att han och de andra på transportavdelningen, där jag jobbar, ska på julmiddag idag med en kund. så jag får gå då och det är vid fyra tiden. woho! skönt att få komma hem tidigare.
imorgon är det min sista dag. ja jag kommer ju tillbaka i januari men ändå, det känns så avlägset.
känns lite tråkigt faktiskt, kommer sakna folket här. men det är kul att man kommer tillbaka igen i alla fall. värre kommer det kännas när jag lämnar i februari. känner jag mig själv rätt så kommer en tår att fällas den dagen, fast inte när någon ser förstås.
jag har funderat på att bjuda de på min avdelning som jag umgåtts med på fika på min allra sista dag. fast med tanke på hur många jag har lärt känna under dem här veckorna så lär det bli en hel del haha. ska det va så ska det va, visst joh? ;)
nej nu ska jag avsluta dagens arbete. vi hörs senare!
ciao

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha, jag säger go for it ;D

5:02 em  
Blogger Maria said...

haha så bra! så kan ju du bidra med lite pengar oxå ;)

6:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home