Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, december 09, 2006

Party night

okaj så det var planerat fest ikväll. hos joh's pojkvän om jag förstod det rätt.
det är bara ett litet problem. där festen är så har nazisterna demonstration idag eftersom det var "en av dem" som blev mördad av en utlänsk kille för fem år i den orten, om jag har förstått det rätt.
jag vet inte om jag är så pigg på en fest bland arga nazister, låter lite risky. men jag ska ringa joh snart. bara låta henne sova lite längre eftersom att jag har lyckats väcka henne två gånger den här veckan hehe.

nu ska jag snart göra mig iordning för ridningen, hur det blir ikväll får vi väll se.
är försig sugen att gå ut men har matte att göra också, hur trist det än låter hehe.
men jag återkommer. nu ska jag leta upp fina (läs fula) ridkläder och sen sticka.

Ha det bra // Maria
We know the world can see us, in a way it's different than who we are

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm kul att du ska på fest, men inte att den är där.
Hoppas det löser sig!

12:46 em  
Blogger Sparkling said...

låter lite läskigt, men ska ni inte vara inomhus?

12:50 em  
Anonymous Anonym said...

Kom igen, ha lite kul!:) Man lever bara en gång, matematiken kan vänta!

2:22 em  
Blogger Maria said...

Paks & Sparkling; de löste sig! ja e sämst på att läsa sms haha! Vi ska vara i en annan ort.

Anonym; Haha ja och så blir det nu ;)

2:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home