Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 07, 2006

Ny tröja

Photobucket - Video and Image Hosting

här har ni den. en jätteskön tröja som är varm och mysig. lär användas flitigt i vinter, om det blir någon vinter.
lite svårt att få bra bild är nog lite skakig på handen idag.

är förresten jättehungrig. idiot ballerinan vägrade äta med familjen så nu blir det ingen mat för mig. kanske snart kan ha cheap monday jeansen från second hand affären i alla fall.

fem kilo var det va?

// Maria
I wrote you a letter. To let myself feel better.

Late night Episode, jag säger då det. sångaren är världens trevligaste jävel jag någonsin har pratat med <3

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej tänk inte så, du får gå o ta dig något att äta sen kanske?
Älskade vännen, du vet var jag finns!
Jag blir orolig för dig! Och malin med, hon verkar inte må så bra heller!
Tänker på dig!
<33

7:50 em  
Blogger Maria said...

Vad är det med Malin? =/

8:01 em  
Anonymous Anonym said...

Det om det som står på rpget. Blev lite orolig.

8:53 em  
Blogger Maria said...

aaa såg, hoppas hon mår bättre snart!

9:48 em  
Anonymous Anonym said...

Fy vilken snygg kofta!! Sån vill jag med ha! (Jag antar att du fattar vem jag är ;) )

10:20 em  
Blogger Maria said...

Hihi aaa det e klart jag vet! Jag som gav dig smeknamnet ju :D
Och tack så mkt tihi

8:58 fm  
Anonymous Anonym said...

mycke snygg tröja! älskar brunt :)

3:53 em  
Blogger Maria said...

Aaa jag med :)
och tack!

4:06 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vilken snygg tröja! :) Vart hittade du den?

6:40 em  
Anonymous Anonym said...

den var riktigt fin!

6:43 em  
Blogger Maria said...

Sofie; Tack så mkt! :) En second hand affär på fleminggatan som heter Camillas kläder

Sanna; Ja visst är den :)

6:58 em  
Blogger Sparkling said...

jättefin tröja =)
hur fick du med kameran på bilden ?:S

3:22 fm  
Blogger Maria said...

tack så mkt!
hihi med hjälp av spegeln, därför som bilden inte e så bra eftersom jag inte gillar att använda blixt mot spegeln.

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home