Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 07, 2006

Avancerat

det märks att jag har varit här på jobbet ett tag nu. hittills har jag fått uppgifter och handledaren har gått igenom detaljerat så jag vet exakt vad jag ska göra. men idag så kom min handledare och sa "kan du fixa det här?" aaa visst svarade jag och sen gick han. jahapp. så hur ska det här gå till?
svårt. men det löser sig säkert på nått sätt, hoppas jag.
idag blir det förresten second hand shopping! jippey! jag hoppas att jag hittar något fint.

förresten. idag på hissen upp (ja idag tog jag den hehe) då var det jag och en man på 40 + där. han hade kostym och såg allmänt.. vuxen ut. men så hör jag att han lyssnar på justin timberlakes rock your body i hörlurarna.
situationen fick mig att le.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha ja men så är det! Helt vuxen blir man aldrig;-)
Kram

1:40 em  
Blogger Maria said...

hahah nee och det tror jag inte att jag vill bli heller tihi

2:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home