Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, december 07, 2006

okej så jag skrev ett långt inlägg om allt skit här hemma. berättade allt och lite till.
kanske hade det inlägget fått er att förstå mig bättre. varför jag mår så dåligt som jag gör ibland.
men efter ungefär fem minuter (och lyssnat på mcfly) så lugnade jag ner mig.
raderade inlägget. det är inte värt det. för många personer som läser den här bloggen som inte hade gillat inlägget.
så istället skriver jag.

dra åt helvete.



så nu släpper vi det. ballerinan ler igen som hon alltid gör and she's damn good at it.
en bild på tröjan kan ni få senare oxå. men nu måste jag göra annat. läsa lite bok kanske. bara någonting som håller tankarna borta från helvetet här hemma.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gumman då, jag förstår dig så väl.

Kramar massor <3

6:19 em  
Anonymous Anonym said...

men usch det låter inte så trevligt

6:55 em  
Blogger Maria said...

paks; tack vännen!

sot; nee inte särskilt. men det är mitt fel oxå, jag är sjukt envis och borde gå iväg istället för att stå och skrika tillbaka.

7:09 em  
Blogger Thina said...

fattar vad du menar. även om jag har en tendens att gömma mig istället.
här har saker bara blitt värre å värre, å jag vette fan hur det ska gå. iaf åt hållet som heter "helvete".

2:00 em  
Blogger Maria said...

Thina; Gumman då!
Och jag är så glad att ha dig tillbaka!!

3:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home