Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 13, 2006

irriterande

om ni undrar varför jag inte skriver kommentarer i era bloggar beror det på att det inte går. varken blogger eller blogg vill funka för mig just nu. blogger för att det alltid är irriterande och blogg håller på och förbättrar deras server. kan knappt skriva inlägg där eller svara på kommentarer så det är mycket irriterande. men jag hoppas att det går över snart.

hade excelprov imorse. gick riktigt bra! fast det kändes så otroligt lätt att jag är orolig att jag ska ha gjort fel. men vi får se när vi får tillbaka det. men mitt vg känns inte så farligt långt borta i alla fall vilket är super!
jag och joh är söta och gjorde layoten på våra modeller likadana. med roooosa bakrund och istället för solrosen eller vad det stod så skrev jag "ballerinans dagiiiis". jag hade gärna sett min lärares min när han fick arbetet.
sen skickade vi in dem samtidigt så det ser nog ut som om vi har fuskat. fast det har vi inte och det lär synas sen i våra formler. men vad roligt man kan ha en onsdag morgon!

nu ska jag skriva lite anteckningar på finansiella ekonomin.
ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gud vad skönt att det gick bra!
kram på dig! <3

12:49 em  
Blogger Maria said...

Hihi aa det var det :)
Desamma!

4:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home