Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, november 20, 2006

Time to let you go

jag kanske har jobb snart! det har börjat gå framåt. jag orkade inte gå till willys efter skolan idag men jag letade upp nummer på datorn och ringde till den som ligger här i närheten. där sa de att det inte fanns några lediga jobb för tillfället men att jag kunde komma in med en intresseanmälan. det lät ju inte helt lovande men ett cv kan man alltid komma med.
jag var inte nöjd efter det samtalet så då ringde jag till ett willys som ligger vid kungens kurva, inne på heron city. där verkade det mer lovande och P som jag pratade med sa att jag kunde maila ett cv till honom. så det är vad jag ska göra nu och hoppas på jobb!

överskriften passar bra till en viss förälskelse eller vad man kan kalla det som jag har haft...
har gillat samma kille i ett år och det går verkligen inte framåt.
time to let you go