Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, november 17, 2006

Godmorgon

jag är lite senare med det här blogginlägget än vad jag brukar vara eftersom jag fick uppgifter i excel nästan så fort som jag kom. det går bra men jag sitter och funderar på hur jag ska få plats med allting utan att det ser grötigt ut.
vill hämta en till kopp choklad men det är lite små pinsamt att gå för ofta, jag åt dålig frukost imorse så jag är ganska hungrig.. därför som jag dricker så fort. som tur är så äter vi lunch vid 11 så det är bara en timme dit.

även idag var jag inne på aftonbladet men lämnade ganska fort när jag läst "åt bitar av hennes kroppsdelar tillsammans med vin" ja nått sånt. det var inget jag egentligen kände för att memorera.

pratade med cissi idag. det blir nog av i alla fall, fast att vi åker ganska sent eftersom hon har träning. hon tror inte att jag kommer tycka att det är kul, men jag kan ha kul i varje situation haha.

nu ska jag tillbaka till excel, vi hörs!
ciao