Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, november 17, 2006

Tradigt

så det blir inget södertälje idag. fast jag är inte förvånad, cissi har inte varit särskilt på.
så det blir hemma man är istället. ska se på when in rome med syster och sen lär jag väll se idol. inte för att jag bryr mig särskilt mycket men har man inget bättre för sig...

det här är det jobbigaste med att fylla år sent. ingen kan umgås längre. antingen är de ute på krogen eller så jobbar de. vad ska lilla jag göra då?
haha mitt stjärntecken sa att jag kommer få en romantisk kväll. så mycket för den romantiken.

jag tror att jag åker ner till centrum på söndag och kollar med affärerna runt omkring ifall det finns lediga jobb, skulle inte vara dumt att jobba nära hemmet. då kan jag tjäna pengar när de andra är ute och super, himla smart. men med min tur så lär jag inte få nått jobb ändå.

ska man verkligen vara så här dyster en fredag?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Maria du tog orden ur munnen på mig! Sån otroligt tråkig fredag, man blir ju deprimerad!

8:11 em  
Anonymous Anonym said...

usch hoppas du får en bättre dag imorgon, själv har jag haft en trevlig fredag kväll :) Fast Felicia åkte ju ut :/

Miss you!

11:13 em  
Blogger Maria said...

ange; eller hur! blää bättre lycka nästa fredag haha

paks; för mig gjorde de inge att hon åkte, var aldrig särksilt stort fan av henne

11:43 em  
Blogger Sparkling said...

Mhh fylla sent suger ibland men vi får typ gratis tandvård längre lr nått haha :P
måste finnas nån fördel ;)

1:52 fm  
Anonymous Anonym said...

nee, men hellre att Johan åkt än Felicia. Gå o förstöra Unfaithful så där :/

12:06 em  
Blogger Maria said...

Sparkling; haha jo så äre nog :P

Paks; nee den låten klarade han inte bra alls..
men för mig spelade det ingen roll ändå. johan åker på fredag

4:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home