Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, november 19, 2006

Dagens Outfit

Photobucket - Video and Image Hosting

okej så jag har inte koll på någonting alls. hade för mig att vi skulle åka halv ett men det var visst ett så mer tid till er då.

nu var det länge sedan jag la upp en outfit så ni kan få dagens.

lila tröja - ingen aning. hittade den i garderoben när jag rotade haha
randig rosa tröja - present
jeans - JC

nu ska jag läsa lita bloggar hade jag tänkt.
ha det bra // maria
you touched my hand like you touch the sky

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Länge sen jag såg "Dagens outfit" ;)
du ser toppen ut!

12:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Coolt tjejen ;)
Sånt e alltid trevligt när man hittar saker i sin garderob :P

10:31 fm  
Blogger Maria said...

hihi aaa riktiga fynd! :P

2:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home