Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 16, 2006

My Music

så både joh och kerstin har gjort listor där de visar sina favoritlåtar för stunden. jag som är lika musikgalen själv vill inte vara sämre så här kommer min! omsorgsfullt har jag valt mina för stunden top 15.
fast det är inte i ordning, det skulle bli för svårt.

1. Mandy Moore - Feel Me
2. Vanessa Carlton - Pretty Baby
3. McFly - Too close for comfort
4. Jesse McCartney - Because you live
5. The Veronicas - When it all falls apart
6.3 Doors Down - Let me go
7. Agnes - Somewhere down the road
8. Scissor Sisters - I don't feel like dancing
9. Jason Mraz - Life is wonderful
10. Edwin McCain - I'll be
11. Justin Timberlake - My love
12. Christina Aguilera - Hurt
13. Kimberly Locke - 8th world wonder
14. Lillix - Tomorrow
15. Michelle Branch - Goodbye to you

det här folk. är bra musik enligt ballerinan.

6 Comments:

Blogger Sparkling said...

e de ok om ja snor?
förresten åt ja åxå pannkakor ida du gjorde mej sugen :)

2:19 fm  
Blogger Maria said...

klart du kan :) ska bli kul att se din lista.

ååh så gott! hihi

9:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Alltså jag tror inte jag kan få ihop 15 låtar :P

9:40 fm  
Blogger Maria said...

hahah jasså? jag hade svårt med att bara få till 15 låtar..
men gör en lista på 10 då kanske?

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Hihi får göra det, men då blir det väl en lista på 20 istället för jag kommer säkert komma på flera ;)
Aja får göra det när jag kommer hem efter helgen. Påminn mig om det!

Kram!

1:09 em  
Blogger Maria said...

I will! :P
Ha så trevligt den här helgen och vila upp dig ordentligt

4:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home