Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, november 18, 2006

Ridningen

är klockan redan så här mycket? tiden går verkligen fort!
ridningen var jättekul. hade symphonie igen och vi galopperade i skogen. det var hur kul som helst! han var lite väl het först och började flänga med huvudet vid galoppfattningarna men han lugnade ner sig och blev jättefin sen :)

fick tyvärr veta att vi inte kommer ha L som ridlärare nästa termin utan A. jag gillar inte henne alls. hon ser mig aldrig och så är hon dålig på att lära ut. men inte bara det. istället för att rida 12.45 så kommer vi nu att rida 09.00 på lördagar! no way! hur ska jag orka ta mig upp? jag har svårt som det är nu och då får jag ändå sova till klockan tio.
så nu står jag som andra reserv till en grupp på tisdagar. kommer jag in där så får jag ha L som ridlärare fortfarande och jag rider 18.30 vilket är en alldeles perfekt passande tid.

nej nu ska jag välja en film att se på, känner mig trött och seg.
ha det bra // maria
the guy who turned her down

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad trist att du måste byta ridlärare. Självklart vill man ju ha någon man trivs med. Hoppas att du kommmer med i tisdagsgruppen istället.

10:17 em  
Blogger Maria said...

aaa ja vet :(
mm hoppas verkligen!

10:33 em  
Anonymous Anonym said...

blev inte mkt prat idag :(
Men middagen drog ut på tiden och sedan var det mys vid tvn ;)
Hoppas du får den grupp du vill ha! Vet hur det e!

12:13 fm  
Blogger Sparkling said...

oj va tidigt, hade aldrig klarat de hoppas du kmr me i den andra gruppen

1:34 fm  
Blogger niffin said...

Håller tummarna för tisdagsgruppen! :)

2:58 fm  
Blogger Maria said...

paks; aaa o sen glömde ju jag bort mig i ps haha
aa hoppas ja me!

sparkling; jag vet det är hemskt! speciellt under praktiken då jag går upp så tidigt varje dag ändå.

Soul_bird; tack gumman! :)

11:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home