Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, november 17, 2006

Mina 100

de senaste dagarna har jag börjat blogga mer igen, av ren nyfikenhet gick jag in på statcounter för att kolla hur statistiken såg ut. de senaste dagarna har jag i snitt haft 100 unika besökare per dag, av er har hälften läst den mer än en gång samma dag.
för mig var detta en trevlig överraskning eftersom jag brukar ha runt 60 unika per dag, varav många av dem bara är inne snabbt och vänder igen. utan att ge bloggen en chans. mig en chans.
men sen intresserar inte det jag skriver vissa så är det bättre att dem lämnar sidan. jag förväntar mig inte att alla ska älska min blogg. sen gör det ingenting att av de som läser bloggen så är det bara ungefär en 6 % som kommenterar. hellre det än att folk börjar kommentera saker som
hej hej
haha kul.

och liknande.
kommentarerna ni skriver nu älskar jag att läsa eftersom de alltid är uppmuntrande, roliga eller får mig att fundera. feed-back som det kallas.

nej nu ska jag sluta fundera kring er mina kära läsare.
dags att få någonting gjort. lunchen slut
ciao

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt med så många som är intresserade av din blogg, själv älskar jag som sagt att läsa din blogg :D Men det vet du ju redan :P

6:39 em  
Blogger Maria said...

Jo det är kul :) Visst skriver jag mest för att jag tycker att det är kul, men det är alltid kul att se att folk uppskattar det.
Som du gör :)

6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home