Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 16, 2006

Donken kanske?

fick sms av joh och hon vill att vi ska äta tillsammans när vi slutar eftersom hon inte hinner hem mellan praktik och jobb. visst, visst inga problem är ändå inte sugen på att äta mer pannkaka som vi tydligen ska ha hemma.
idag har jag varit duktig på jobbet. fick träna mer på att göra försäkringar och på eftermiddagen fick jag hålla på med excel någonting som jag tycker att är jättekul. skulle ställa upp leveransvillkoren, först på svenska och sen på engelska.

nu känner jag mig himla seg och den sista timmen lär nog ta ett tag, fast jag brukar få gå lite tidigare i alla fall. joh skulle ringa sen så då vet jag vilken buss jag ska ta så ingen av oss slipper stå och vänta vid centralen.

när jag kommer hem sen så ska jag ta en lång dusch, lär vara frusen eftersom att det är så kallt utomhus och regnar.
önskade att jag hade min kamera för en timme sedan, himlen var helt otrolig. det var liksom mörkt men ändå inte mörkt så himlen var helt grå. såg jättecoolt ut.
på tal om kamera. idag ska jag ringa om jobbet ifall det inte är försent när jag kommer hem så att jag kan få ihop pengar till kamera. det skulle kännas fin fint.
nej nu ska jag fylla på min kopp. ha det bra
ciao!

2 Comments:

Blogger Sparkling said...

visst e de skönt när ingen slipper att stå å vänta hihi :)
lycka till me jobbet :)

5:30 em  
Anonymous Anonym said...

Alltså jag saknar dig massor!

6:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home