Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 15, 2006

Inför studenten

kom på någonting jag har glömt att berätta, trotts min bloggbomb idag haha.
vi prövade ju mössor till studenten idag! det var ganska kul faktiskt, studenten kändes plötsligt mycket närmare. men jag hade jättesvårt för att bestämma mig vad det skulle stå på min mössa. men tillslut bestämde jag mig för Finek 2007 - Maria, så nu är jag nöjd.

om en timme är det oc! summer verkar vara ledsen i dagens avsnitt.
hoppas det inte är ett för känslomässigt avsnitt det är jobbigt att sitta och lipa till serier haha.
ni ska väll se avsnittet?

ha det bra // Maria
someone just hold me

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

självklart att jag ska se det, är väldigt nyfiken på vad som hänt.

hihi vad bra att du bestämmt dig, är ju inte så "jättelångt" kvar... haha

8:41 em  
Anonymous Anonym said...

Klart jag ska se OC! Måste veta vad som hänt summer ju!

8:49 em  
Blogger Maria said...

Mirela; aaa.. o nu längtar ja till nästa vecka!
hihi nää tiden går fort.

Paks; ja o inte var det roligt :(

10:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home