Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 16, 2006

Pannkakor med grädde

nu har man liten lunchrast innan jag ska sätta igång med arbetet igen.
torsdag = pannkakor med grädde = glad ballerina.
men självklart åt jag alldeles för mycket, att jag aldrig lär mig. men det är så gott så jag bara trycker i mig och sen mår man illa. orkade inte ens med kaffet som jag har druckit efter varje måltid hittills.
så nu sitter man här och känner sig lite småfet trots att jag är långt ifrån det egentligen.

jag vet inte om det blir södertälje imorgon. cissi har träning men hon ska ringa killen som vi skulle till ikväll och så får jag väll veta hur det blir imorgon på tåget.
annars vet jag inte vad jag ska hitta på... men man kommer väll på nått.

nu ska jag leka i excel.
ciao!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

pannkakor e gott :)
Vadå ikväll? Du ska inte ut ikväll! Du ska leka m mig! ;)

1:28 em  
Blogger Maria said...

nej nej imorgon blir det som jag skrev ;) men hon ska ringa honom ikväll

2:44 em  
Anonymous Anonym said...

maaary, checka telefonen :)

3:15 em  
Blogger Maria said...

aaah on my way!

3:22 em  
Anonymous Anonym said...

Me miss you :'(

4:16 em  
Blogger Maria said...

jag kommer senare idag så vi hörs ikväll.. känner mig seg så ja lär inte sitta så mkt vid datorn idag.

4:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home