Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 16, 2006

Rutiner och fräcka tanter

jag har visst inte bara morgonrutin hemma, har även det här på jobbet.
det börjar med att jag kommer in till trygghansa huset. går över till hissen och tar den upp till våning fem. är jag ensam brukar jag spegla mig eftersom hissen har en stor spegel, hehe.
när jag kommer upp till lokalen så tar jag av mig ytterkläderna och går sedan till mitt skrivbord. här vid min plats sätter jag igång datorn och låser in min väska i skåpet. tar dock ut det jag kommer behöva under dagen som rikskuponger, vaselin, mobil, kort så att jag kommer in i lokalen och mitt bevis på att jag är praktikant här.
efter det läser jag på aftonbladet och ser om det finns något intressant, som det så gott som alltid finns. tillexempel idag skriver aftonbladet här att två tanter snodde väska från ung kvinna och delade på innehållet. det är helt otroligt. jag trodde att man växte ifrån sånt, även de högsta kriminella. men vem vet, gamlingarna kanske är de man ska akta sig för i framtiden? haha

sen något klart mindre komiskt. en till modell har dött och hon blev bara 21 år.
Ana Carolina från brasilien var 174 cm lång och vägde bara 40 kg, helt sjuk! när ska den där branchen inse att deras viktkrav inte är normala? efter aftonbladet brukar jag kolla med C om vad jag ska göra och få mina arbetsuppgitfter för dagen. eftersom jag alltid kommer tidigare till jobbet så brukar jag få tid över till att blogga eftersom det är på mornar jag oftast har flest tankar snurrandes i huvudet. men nu ska jag tillbaka och kolla på ett avtal med en kund här.
ha det bra // Maria
shouldn't you be laughing too?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja rutiner har du verkligen fått! Härligt tjejen! Hoppas du mår bättre idag oxå.
Kram på dig

11:09 fm  
Blogger Maria said...

jorå det gör jag :) lite dåligt bara men det var värre igår

11:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad bra att det är bättre idag :)

1:26 em  
Blogger Maria said...

tihi jaharå! :)

2:46 em  
Blogger Sparkling said...

skönt me en mjukstart på dan

5:25 em  
Blogger Maria said...

hihi aaa det är det :)

10:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home