Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 23, 2006

Punkt se

åh morgonhumorn är på topp!

singeldjungeln
Serie från tidningen punkt se.

Blond tjej: Jag kom på ett bra sätt att träna benen utan att lämna sängen
Mörkhårig tjej: Vad då?
B T: Jag har vikter runt vristerna medan vi älskar!
M T: Tre minuter är ingen vidare workout!

jag är förresten frisk nu så jag är på jobbet! men skrivaren är pajj och min handledare är inte här så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. snart kan jag ju alla leveransvillkor utantill.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh vad skönt att du e frisk!
Vad glad jag blir!
Då behövs inte denna: http://i90.photobucket.com/albums/k246/Pakselinan/Sohot.jpg ?

10:10 fm  
Blogger Maria said...

awww va du e gullig!!

10:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Tyckte du behövde den :)

11:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home