Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 21, 2006

Kanske 4

i vanliga fall går jag till fem idag men jag ska fråga C om det är okej om jag går vid fyra för det här fungerar inte. jag springer på toaletten var tioende minut bara väntar på att spy...
känner mig riktigt risig, frusen och trött. skulle kunna somna här på skrivbordet.
allting tar jättelång tid och jag kan inte tänka på annat än att få lägga mig i soffan och se på grey's anatomy med min rosa filt över mig. åh lycka.
ni får förresten inte glömma att se avsnittet av Grey's idag! för det har pratats mycket om det, i usa så tog de tittarrekord med dagens avsnitt så jag är klart nyfiken. jag menar, grey's är alltid underbart så hur är det då när det är ännu bättre? längtar.
nu ska jag se om det går att skriva ut några papper. sen ska jag tala med C. hoppas att han förstår.
vi hörs senare, ciao!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch - hoppas du mår bättre snart :)

11:18 em  
Blogger Sparkling said...

krya på dej sötis!
ja funderar på de där me vrf just de avsnittet sågs av så många för dem kan ju inte ha vetat innan att de skulle va bra/speciellet hehe

11:28 em  
Anonymous Anonym said...

Krya på dig:)

1:02 fm  
Blogger niffin said...

Hoppas du mår bättre imorron! :)

1:56 fm  
Anonymous Anonym said...

sparkling: det har kanske med o göra m reklamen ;)

Skönt att du mår bättre gumman!

8:01 fm  
Blogger Maria said...

Aradil; aaa hoppas ja med

Sparkling; jo men de kan ju ha haft stora reklamer om det, som paks nämnde

sandra och elina; tack så mkt!

soul_bird; tyvärr gör ja inte det:(

pakselinan; trodde att ja mådde bättre men de gör ja inte. maten gick knappt att få ner.

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

men lilla gumman :'(
Så ska du ju inte ha det.

10:04 fm  
Anonymous Anonym said...

Hoppas att du mår bättre idag! Greys var ju kanon i går kväll.

11:18 fm  
Blogger Maria said...

paks; nää himla onödigt.

Mie; än är det inte så lovande..
aaa underbart! kan knappt vänta tills nästa vecka

11:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home