Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 21, 2006

Help

så strul med tågen. kom till min station och mötte E som börjar en halvtimme tidigare. "vad gör du här?" han jag fråga innan hon drog min arm mot bussarna och berättade att inga tåg gick längre än till huddinge. cissi vart glad eftersom att det är just där som hon arbetar och drog vidare till tågen medan jag och E gick till bussen mot hallunda för att ta tunnelbanan. jag insåg att jag skulle bli sen och ringde min handledare för att berätta hur det låg till. han tyckte inte att det var några problem vilket var tur, vad kunde man göra liksom?
så det blev 40 min tunnelbana in till stan och sedan bussen därifrån. var här på jobbet vid tjugo över nio så jag vart inte så sen som jag trodde att jag skulle bli, värre var det för E som började halv nio.
jag har inte fått några egentliga arbetsuppgifter än så jag läser på om leveransvillkor, snart är jag expert!
vi hörs senare // maria
help, I need somebody

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det e ju sånt som händer däruppe m bussar, finns ju inte mkt man kan göra.
Vad bra att det var lugnt för handledaren, hoppas inte E fick problem.

10:22 fm  
Blogger Maria said...

tåg vare, men aaa så sant.
jo det var skönt, och E ringde också och det var lugnt för henne med. :)
Men tyvärr missade hon ett möte

11:55 fm  
Anonymous Anonym said...

vilken tur att jag börjar så tidigt då.. höhö. eller inte, jaja.. mitt tåg som skulle gått förbi centralen mot jacobsberg stannade och dissade jacob. men till centralen kom vi i varje fall och det var bra nog för min del. :p

2:33 em  
Blogger Maria said...

okaj va bra :) undrade hur det hade gått för dig, då kan vi åka hem tillsammans!

3:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home