Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 21, 2006

Inte sjuk igen

jag mår riktigt dåligt. har gått till toaletten flera gånger för att jag tror att jag ska spy och känner mig väldigt frusen medan de andra tycker att det är varmt. har säkert feber också.
fick inte i mig någon mat nästan eftersom att bara tanken på att äta fick mig att vilja springa till toaletten.
men inte kan jag gå hem inte, speciellt inte idag då man inte ens kom i tid. så det är bara att bita i det sura äpplet, sen är det inte mer än fyra timmar nu.. håll ut ballerinan eller balli som Thina kallar mig tihi.

imorgon ska min handledare och en till härifrån till köpenhamn. så jag får klara mig på egen hand. har fått uppgifter som jag ska göra. så inte kan jag bli sjuk! nej det blir hem, sova och sen ta en alvedon imorgon och så är man redo för en arbetsdag.

nu ska jag tillbaka till mina försäkringar
ciao!

ps. inget låtnamn eftersom att jag inte lyssnar på musik

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackare! Hatar att vara sjuk! Speciellt om man redan varit det tidigare, känns inge vidare.. Krya på dig! =)

2:03 em  
Anonymous Anonym said...

Du ska inte va sjuk! Hoppas du mår bra imorgon!

2:23 em  
Blogger Maria said...

ange; aa det är riktigt illa!
tack så mkt!

paks; aaa hoppas jag med!

3:38 em  
Anonymous Anonym said...

det låter inte så bra, hoppas du mår bättre snart. annars är det ju bättre att stanna hemma så kan du vila ut dig :)

3:42 em  
Anonymous Anonym said...

(mirela: haha som om hon lyssnar på det örat ;) )

Fast mirela har ju rätt ;)

4:22 em  
Anonymous Anonym said...

usch då =/ Krya på dej gumman!

11:07 em  
Blogger Maria said...

mirela; aa det fick bli så, men imorrn ska ja till jobbet!

paks; haha aa det tog ett tag för mig att stanna hemma, lite magvärk har väll ingen dött av? men sen insåg ja att de var bättre om ja vilade idag så att ja inte går runt och är halvsjuk hela veckan.

misstaken; tack gumman!

11:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home