Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 22, 2006

Fortfarande dålig

trodde att jag skulle kunna gå till jobbet idag och när jag vaknade kändes det som att jag mådde bättre. så jag åt frukost men det var då jag insåg att jag snarare var sämre. jävlar vilken pain. jag visade mamma vart det gjorde ont och det var i mitten av magen. hon tror att det är magsäcken.
jag känner mig jättesvag och trött. fattar inte vad det ska vara för fel. ligger på gränsen till feber men har ändå ingen och jag har inte spytt. så vad är felet? ingen aning.
men imorgon ska jag till jobbet oavsett hur jag mår. så här kan man inte ha det.
ska kolla på film nu och sen läsa lite prime time.
hoppas allt är bra med er
Ciao!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas du mår bättre snart. Jag saknar dig så himla mycket.

12:26 em  
Blogger Sparkling said...

kan ju va vinter influensan krya på dej kramkram

2:00 em  
Blogger Maria said...

tack så mkt båda två
tror inte att de är influensa

4:17 em  
Anonymous Anonym said...

usch stackare =/ Men bättre du är hemma o kurerar dej tycker jag, tills du är frisk...men förstår dej oxå. Kram på dej!

5:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home