Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 08, 2006

Pratiken

okaj nu är jag för trött för att skriva mer om Italien.
så snabbt. torsdag. 7 timmar i stan men hittade ingenting, frustration. på kvällen gick vi till fasters bar för att dricka ett glas vitt. skulle upp tidigt dagen efter för att åka hem.
bartendern fortsatte att fylla på våra glas så jag vet inte hur mycket vi drack. vi behövde inte betala någonting alls.
dagen efter var det svårt att komma upp vid fyra. dagen spenderades i frankurt. på en gata fanns ungefär fem erotikklubbar och två "leksaksaffärer"
jag köpte ett skärp. ja i en vanlig affär. det vart min shopping på hela veckan. ångest.
men jag drack på starbucks! så det gjorde mig glad igen. sparade till och med koppen. love for starbucks.

så det var italien, visst verkade det som om vi hade trevligt? haha
men det var det faktiskt, en riktigt mysig vecka. i vår ska vi tillbaka igen! fast jag behöver ett jobb för att ha råd med det...

så över till praktiken. andra dagen är då slut och den här var lika rolig som gårdagen. människorna är så underbara!
men de verkar tro att jag är lite väl duktig. jag ska nämligen göra två presentationer i power point. ja jag satt mycket i det programmet innan jag började med photoshop för ett och ett halv år sedan. men som om jag kommer ihåg nått!
ni kan ju gissa vad jag ska göra ikväll, hehe.

ikväll är det oc! fast det är inte lika bra längre... dumma mischa som tänker lämna. så jag längtar till på tisdag då jag får se grey's anatomy igen. woho!
så över till power point.
ciao!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ni verkar ha haft jätte skoj i Italien. Jag var där i somars det var så fint, man vill klart tillbaka. ha de bra!

10:11 em  
Anonymous Anonym said...

du kommer klara presentationerna galant tjejen :)

10:15 em  
Blogger Maria said...

elina; ja det hade vi absolut :)
åh vad kul! var i italien?

Paks; thank you darl!

10:38 em  
Anonymous Anonym said...

Vi var i Milano en dag sen bodde vi vid kusten i Toscana.

11:07 em  
Blogger Sparkling said...

synd att du inte hitte nått, men du kan väl lägga upp en bild på skärpet iaf :)
kul att du trivs på din praktik, verkar kul å få praktisera, komma ut i arbetslivet lite :)

11:21 em  
Blogger Maria said...

Elina; Okej mysigt :)

Sparkling; Aaa det ska jag göra så fort jag använder det. Men jag kan inte ha den på pratiken för det har en döskalle på :P
jorå det är jättemys, alla är så snälla :)

9:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home