Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, november 04, 2006

Love for Italy!

Nu är man hemma! Åh vilken underbar vecka! Jag är kär i Italen, vill tillbaka nu nu nu.
Vi hade 22 grader o sol. Jag kunde gå i leggings när ni i Stockholm hade snö.
Det var krogen, god mat, shopping och trevligt sällskap.
Nu ska jag tillbaka till pappa men mer detaljer kommer senare idag.
Är sjukt trött, pappa väckte mig tjugo över ett och då kändes det som om jag hade sovit en timme och inte tretton.
Nej nu tjatar min syster.
Ciao!

3 Comments:

Blogger Sparkling said...

låter underbart me lite värme å allt :)

5:48 em  
Anonymous Anonym said...

välkommen hem gumman!!!!! :D

7:58 em  
Blogger Maria said...

Sparkling; Aa det var trevligt :)

MissTaken; Tihi tack sötnos

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home