Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, oktober 29, 2006

Stockholm Live

Igår blev det bara ett inlägg eftersom jag kom hem först klockan elva och då var jag så trött att jag gick och la mig direkt. Hos Joh var jag nog inte så social till en början eftersom febern gjorde mig trött och grinig. Men jag skärpte mig när jag fick ligga i soffan och vi såg på Stockholm Live.
Åh vad roligt det programmet är! Fyra jättesköna komiker som får än att vrida sig av skratt.

En av killarna plockar upp en tjej från publiken och ber henne att tänka på sin innersta fantasi så ska den gå i uppfyllelse. Efter ett tag kommer fyra män i ballerinakjolar och dansar in och hon börjar skratta. Då säger komikern "vad fan skrattar du åt det är din jävla fantasi!"

Jag säger då det, underbara skämt! Och de driver med alla. Utlänningar, sig själva, sin familj och publiken. Det var länge sedan jag skrattade så mycket sist.Nej nu har jag mycket att göra. Fortfarande feber men hinner inte vila. Ska packa och göra skoluppgifter och annat.
Ha det fint // Maria
Into your loving arms, this much I know is true, that god blessed the broken rode that let me straight to you