Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, oktober 29, 2006

Packning och bli frisk

Idag gav jag mig själv en halvtimmes vila på soffan och efter det har det varit full gång. Pratat med Cissi om hur vi ska göra när vi kommer till Milano. Om vi ska ta buss eller taxi hem till min faster.
Packningen är jag nästan klar med nu, bara lite småsaker kvar. Min mp3 håller på och laddas men eftersom den är gammal och dum så kan jag inte ladda på nya låtar. Så det blir 60 gamla låtar att lyssna på, Cissi vad sägs om att du tar med musik? Hehe
Sen att jag önskar mig en Ipod i artonårspresent...

Har inte riktigt hunnit plugga ännu men det ska jag göra och sen försöka att vila lite mer. Febern är på gränsen nu vilket är skönt men hostan är störande. Känner mig trött och utsliten vilket man inte ska vara när man ska iväg. Vill kunna vara glad men det blir att göra det bästa av situationen och kanske dricka lite mer mint tea. Ganska god faktiskt.
Ska försöka att lägga mig tidigt men lär inte somna. Runt halvfyra ska jag upp så det blir nog att sova på planet. Videokameran och digitalkameran ska med såklart, vill spara så mycket av vackra Italien som möjligt.
Vad är det mer? Ja bortsett från kläder, smink och linser och annat livsviktigt så tar jag med mig tidningarna Elle, Glamour och Pause. Lite salvor för min dåliga hud och pengar, pengar, pengar.
Hoppas på att hitta en massa fint som inte finns här i Sverige. Sen har jag bestämt att imorgon ska jag vara frisk och det viktigaste av allt; jag och Cissi ska få en fin fin vecka!
Nej här kan man inte sitta hela dagen. Ha det bra // Maria
I know that heart of yours will come to see that you belong with me