Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 23, 2006

Pannkaka SKA vara onyttigt

åh vad jag har gått och väntat på lunchen för att få äta mina pannakakor med grädde. men vad serveras? ugnspannkaka med.. solrosfrön?! eller vad sjutton var det i den? någonting nyttigt i alla fall. men varför förstöra pannkakan? har man valt att äta det så beror det på att en del av njutningen är just för att den är onyttig. annars skulle jag väll äta sallad eller fisken som serverades. elakt.
men det fanns kött också som var riktigt god så jag åt det med potatis istället. men nu måste jag vänta en hel vecka... åh stackars lilla ballerinan hehe.

nu har jag en kvarts rast här i min ensamhet, de andra damerna stack iväg på shopping och jag har inga pengar. det är så synd om mig! har inte fått shoppa på länge nu och när pengarna kommer ska de gå till julklappar... jag gillar inte tiden före jul (om man bortser allt julmys) men efter jul är jag alltid rik igen, då ska det shoppas! fast om det blir den där kameran som tänkt.. kanske köper redan på lördag! då börjar det krisa sig ordentligt. men jag har näästan jobb nu och allting löser sig på något sätt.
sen kan jag dra ut i skogen med mina gamla kläder och tänka på den vackra naturen istället för alla de fina kläderna jag skulle kunna ha i min garderob.
nu ska jag läsa era bloggar
ciao!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, pannkaka med grädde, mmm :)

12:16 em  
Anonymous Anonym said...

Va?! så gör man inte m pannkaka!
Men jag e så glad att du kan äta ordentligt igen! o att du e frisk!

12:24 em  
Blogger Maria said...

toplook-jen; I know! Jag som ville ha

Paks; nää fy fan!
aaa de e ja me :)

1:24 em  
Anonymous Anonym said...

Då kan jag glädja dig med att jag åt pannkakor för dig med =D haha! med grädde och sylt =) Hoppas det värmde..

4:09 em  
Blogger Maria said...

hahah nu vart jag ju bara avis :P men tur att du åt för mig! tihi

6:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home