Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 08, 2006

OC

jag var sur. mischa förstörde serien. genom att gå så vart den dyster, brydde mig knappt om att kolla. men det gjorde jag tillslut och bra det.
visst saknas någonting. passionen. glädjen. de bra intrigerna. att följa marissa nu är inte alls trevligt. men för första gången gillar jag en av ryans flickväner, jag vill inte ens ha honom med marissa längre. så långt har det gått.
nej jag behöver sova.
imorgon är det praktik. jag ska träna på power point.
ciao

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller helt å hållet med dig.

3:01 em  
Blogger Mirela said...

Ryan och Marissa? Nej tack! Bra att du har insett det, hihi ;)

3:46 em  
Blogger Maria said...

Nicolina; Det är bra! haha

Mirela; Ja men det fanns en tid då de var söta...

6:18 em  
Blogger niffin said...

Är jag den enda i hela världen som - ja, typ "gillar" - Marissa/Mischa? *känner mig ensam* ;P

6:45 em  
Blogger Maria said...

jag gillade henne förut, men inte så som hon är nu.
och Mischa har jag väll inget emot, verkar lite divig bara men det verkar vara svårt att palla hollywood om man inte är det haha

7:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home