Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 15, 2006

Ny flodvåg

usch vad läskigt! läste det här precis.
som tur var så märkte dem jorbävningen i förväg i alla fall så att de kan få iväg människor från kusten. men bara det inte blir samma förstörelser som sist. inget roligt alls med jordbävningar som skapar 2 - 5 meter höga vågor! vi får hoppas att det inte blir som sist, hur många tragedier ska vi behöva stå ut med?

över till någonting helt annat. jag känner mig svag. är skakig och det känns som om jag inte har ätit någon mat på en vecka. men jag åt bra lunch även fast jag inte gillade falukorven, men moset var ju gott. sen åt jag precis en banan och har druckit te. får hoppas att det bara är tillfälligt för att bli sjuk igen tänker jag inte bli.

förresten, jag gick idag från centralen till jobbet. en promenad på tio minuter. jag är stolt över mig själv!
nog är jag patetisk allt. stolt över en promenad på tio minuter. men äsch, man måste börja nånstans! sen ska jag prata med C imorgon om jag kan börja springa på gym här en gång i veckan, hoppas! tror inte att det ska vara några problem.

nu ska jag återgå till pärmen, himla skönt med en lugn dag som denna. tror att det blir mer att göra imorgon.
ha det bra // maria
don't cry your heart out

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag hörde det där om jordbävningen idag på radion. lät riktigt läskigt. men som du sa; tur att dom upptäckte det i förväg.

haha, så trevligt att du gick. själv älskar jag att gå eller ta en lite promenad. ibland efter praktiken brukar jag skippa bussen och gå hem, från stan då. det är härligt! hihi

4:32 em  
Blogger Maria said...

aaa vi får hoppas att inget allvarligt händer!

ja men promenad är trevligt :) saknar att ha hund för då gick man mkt mer.

6:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home