Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, november 15, 2006

Cornelia

det är ganska lugnt här på jobbet så jag hinner med ett till inlägg. det kom precis en kvinna med en bebis till arbetsplatsen, jag gissar att barnet är på tre månader och är hur söt som helst! åh vad det stack till av längtan i hjärtat. nu är det bara en månad kvar tills cornelia kommer. en månad tills jag blir arton. det är helt sjukt! jag tror, eller nej förresten. jag är säker på att jag kommer vara en av dem lyckligaste då! för jag kommer ha en bebis hemma, en jättesöt liten flicka som jag ska älska med hela mitt hjärta. det finns en risk att jag blir mindre aktiv på bloggen eftersom jag lär sitta och titta på henne hela dagarna. fast när blöjan ska bytas kanske jag passar på att gömma mig vid datorn, haha.
att läsa jennys blogg gör också att jag längtar ännu mera. hon blir mamma när som helst nu, så roligt! bebisar är så underbara verkligen, jag blir glad bara av att se dem. självklart är jag inte blåögd och tror att allting kommer vara en dans på rosor. hon lär skrika och stöka till väldigt mycket, speciellt när hon blir lite äldre. men jag är 100 % säker att de bra stunderna överväger de sämre.
jag ska bli storasyster!

4 Comments:

Blogger Marina said...

Hi. Take a look on my blog
Marina (from France)

1:47 em  
Blogger Maria said...

I will! :)

1:51 em  
Anonymous Anonym said...

Ja men absolut! Det goda överväger och vilken tur hon har som kommer att få en så stor storasyster som kan vara som en extramamma! Lycka till!

2:03 em  
Blogger Maria said...

tihi aaa det tycker jag med :)
tack så mkt!

2:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home