Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 14, 2006

Kärlek för Grey's

det är helt sanslöst hur mycket jag älskar serien! den är ju så bra.
hade hoppats på en kyss mellan meredith och derek men den kommer väll... måste den göra! gillar inte hans överlägsna fru.

jag började faktiskt gråta idag på avsnittet. när den gamla gumman dog. jag har verkligen blivit överkänslig när det kommer till det ämnet. men när hennes dotter och alla vänner stod bredvid, det vart känslomässigt för överkänsliga ballerinan.

idag skulle ni ha fått en outfit men bilden vart inge bra så jag la ner projektet. nu har jag praktik till på fredag så då har jag ingen lust att visa min tråkiga klädsel. men på fredag kväll ska jag iväg med cissi så då kanske jag hinner knäppa en bild, vi får se.

nu ska jag fortsätta att se på christine
ciao!

6 Comments:

Blogger Sparkling said...

ja fällde åxå nåra tårar.
får du inte ha på dej vad du vill på praktiken?

11:23 em  
Anonymous Anonym said...

Bildknäppande bör ske på fredag!! ;)

7:56 fm  
Blogger Maria said...

Sparkling; Inte helt eftersom att det är en fin arbetslplats. Men jag får ha klart mer varierat en vad mina vänner som praktiserar på bank får.

Paks; Haha vi får se

10:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag snyftade också lite när hon dog.. Blev alldeles för påmind om när vi tog farväl av morfar...

2:04 em  
Anonymous Anonym said...

Och här är ytterligare en till,fast jag lipade som mest när Meredith lipade ;) Och vem kan motstå att titta på Karev *mums* =)...

3:29 em  
Blogger Maria said...

Mie*; Inget roligt :(

P; Jo då var jag också nära! Dumma sorgliga avsnitt haha

6:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home