Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, november 12, 2006

Fars dag

ja inte vart det helt latdag eftersom vi skulle över till pappa. allt kan man faktiskt inte komma ihåg, hehe.
jag och syster köpte blomma igår så den gav vi och pappa och sambo bjöd på sockerkaka. himmelsk! pappa är inte världsbäst när det kommer till bakelser men sockerkaka det kan han absolut göra.
det vart mycket prat om bebisen, lilla cornelia som kommer om runt fem veckor.
jag kan inte förstå hur fort tiden har gått. det känns som om det var en vecka sedan som vi satt vid matbordet och firade påsk. då pappa berättade att han och sambo skulle få barn tillsammans och jag trodde att de skämtade. men inget skämt var det inte utan snart kommer vi ha världens sötaste lilla bebis i vårat hus. som första tiden mest kommer skrika och sova förstås men jag är helt säker på att bara få stå och titta på henne kommer göra mig lyckligare än många andra.
åh vill ha december nu! bli arton, få syskon och en till kusin i samma månad är inte dumt alls!

4 Comments:

Blogger Sparkling said...

vilken dag e de du fyller år?
tiden kmr nog gå fort, ja vill fylla 16 så ja kan få göra vägarna osäkra!

9:14 em  
Blogger Maria said...

18e december :)
haha ja det är bra, jag slutade köra i våras tyvärr. intresset svallnade.

10:29 em  
Blogger Sparkling said...

aha så du ska inte ta körkort när du fyller då?

2:05 fm  
Blogger Maria said...

inte direkt när jag fyller, vill inte ta i snöstorm hehe.
men förhoppningsvis börjar ja köra i vår så ja kan ta körkortet till nästa sommar.

7:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home