Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 14, 2006

Nationella i Svenska

nu är det över. fem timmar var jag taggad för att skriva men blev klar efter en och en halv. inte stressade jag på något sett men jag är sådan. andra måste sitta och fundera och planera hur de ska lägga upp allting. men för mig räcker det med att läsa vad det är jag ska skriva och så kommer allting till mig och så sitter jag i en och en halvtimme och bara skriver, skriver och skriver. blev sex och en halv sida i alla fall.
vad fick jag skriva om? mode. i bloggform. guldläge?
hihi. så jag skrev som om det var ett inlägg i bloggen bara att jag tänkte på vad som var tvunget att vara med och referatmarkeringar. men sen skrev jag med bättre svenska än vad jag har i bloggen och så självklart stor bokstav i början av meningen, hehe.
men det som var så himla skönt med att få skriva i bloggform var att jag fick ha med mina egna tankar när jag ville. jag kunde blanda fakta med åsikter helt som det passade mig.
så nu är jag glad. och joh har hittat ett till ställe där de söker jobb så jag får hoppas att jag kan få där. nu jävlar ska jag snart vara rik!