Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, november 12, 2006

Sovmorgon

åh vad skönt, gick upp kvart över tolv idag. har inte haft någon sovmorgon på hela veckan så det har varit ovanligt för min lilla kropp.
men idag fick man sova ut ordentligt så jag antar att jag borde kunna göra något vettigt av den här dagen. men nejdå, jag tänkte vila ännu mer. läsa mer liza marklund och göra massor av banners. nu när man äntligen har tid att leka i photoshop igen. sen ska jag också försöka göra en ny sparar budget i excel för att se när jag kan köpa en ny kärlek, ja en kamera alltså. men den kostar runt 11 000 och om jag inte vinner på lotto snabbt så kommer det ta ett tag innan jag kan köpa den. har jag nämnt att jag behöver ett jobb?

nej nu kurrar magen, dags för lite frukost. lyssnar på musiken till high school musical, ååh me love.
ha det bra // Maria
You know the world can see us in a way it's different than who we are