Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 14, 2006

La la la

victor i klassen körde hem mig idag från skolan, woho! bra med folk som har körkort. själv har jag inte övningskört på länge. äsch jag börjar snart igen, när våren kommer. för då är man inte alls upptagen med en massa annat, nejdå.

så jag ringde numret till senaste jobbet, på coop forum. men det var nog fel nummer för jag kom till en telefonsvarare som berättade om deras varor, inte riktigt rätt. men ska in på hemsidan igen och kolla på nytt. nu kan ingen anklaga mig för att inte ha försökt få jobb i alla fall.
vet ni vad jag tycker? att misslyckade försök borde få stå med i sin cv. då kanske nån tar med mig för att de tycker synd om mig. eller så skrattar de bara åt mig. fan.

men ni får hålla tummarna för mig, jag kommer att behöva det.
imorgon är det provning av mössor i skolan, inför studenten. vad det känns som om tiden går fort. kan ingen försöka sakta ner den? visst längtar jag tills att ta studenten, lär vara en av dem bättre dagarna i mitt liv. men samtidigt. alla vänner, all bekvämlighet som livet som tonåring innefattar. visst finns det mycket helvete också, som att hitta sig själv, klara av alla de olika kriserna som man hamnar i och etc. men ändå, det är ändå bara en förberedelse för det riktiga livet. and i'm scared. men det vet ni redan.
så nu vill jag göra någonting riktigt barnsligt. kanske hoppa på sängen eller spilla mat på mattan.
men äsch, jag går och leker i photoshop istället.
Ciao!

8 Comments:

Blogger Sandra said...

Hejsan, vi provade mössor för några veckor sedan och det var så roligt men shit va svårt det var. En timme per klass var det, jag och några till i min klass var där i nästan 2 timmar. Hade verkligen beslutsångest. Men det var roligt och det känns verkligen som att snart är vi där!!

Hoppas du hittar en i bra storlek i morgon, det var mitt största problem. Hade velat haft en storlek mellan 2 av dem, då hade det varit perfekt. Va jag babblar. Nu måste jag plugga lite.

3:28 em  
Anonymous Anonym said...

Dem hade provning på skolan idag också, sicket sammanträffande :)
Iaf, det bar oss in på en låång dikussion om hur deppad vi blir av att bo i Norrland, det är så lååångt till allting (typ). Och så kom förstås snacket om vad alla kommer göra efter gymnasiet och blabla. Men vet du vad Maria? Det kommer nog gå skitbra, man ska ju än dock bara ta en dag i tagit (nästan)!

6:58 em  
Blogger Maria said...

Sandra; Okej vad kul att det var roligt :)
2 timmar? nu gör du mig orolig :P jag ska helst vara klar på en halvtimme så jag hinner iväg till praktiken så snabbt som möjligt.

Lisa; Coolt! :) Hittade du en du gillade?
Jo det är sant, man får njuta av det man har för stunden och hoppas att allting löser sig i slutändan, fint motto! haha

10:30 em  
Blogger niffin said...

Man håller sig ung med Photoshop, vettu! ;)

1:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Våran studentmösseprovning var oxå en timme. Det var väldigt skojsigt :)

7:57 fm  
Blogger Maria said...

soul_bird; jaharå! :D

paks; aaa det var det :) fast jag skyndade mig och gick efter en halvtimme så nu är man på praktiken

10:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, neej inte direkt, det är ju ett tag kvar för mig ;P Vi fick inte ens titta in! Jaa, visst är det? Det är liksom inte spec bra att oroa sig för mycket!

8:26 em  
Blogger Maria said...

Juste du går ju i ettan, fick för mig att du oxå gick i trean :O hihi

aa det är nog det bästa

9:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home