Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 09, 2006

Imponera och flirta

idag har det gått bra på praktiken. vart klar med första presentationen och min handledare gillade den. sen har jag skrivit mitt första försäkringsavtal. det var kul faktiskt, intressant.
men dagens stora smile går till maten. jag låter tjock jag vet men jag kunde inte sluta längta tills vi skulle äta haha. anledningen? pannkakor! med grädde, jag trodde att jag skulle svimma av glädje. vännerna i skolan vet hur mycket jag uppskattar pannkaka tihi.
men det var inte bara pannkakan. han var där. en av dem få unga på trygghansa och inte bara det, snygg som få är han. mörkt hår, lite skägg som han ser riktigt sexig ut i. åh vill hälsa på honom.
han satt vid ett annat matbord men vi hade faktiskt ögonkontakt. om det inte var så att han tittade på min granne. 60 +. så jag hoppas att det var på mig.
måste komma på något bra sätt att prata med honom. folk verkar ju lätt starta en konversation med varandra på trygghansa. stod i hissen när jag skulle hem och kvinnan i hissen började prata med mig utan anledning. ska nog försöka åka hiss med killen. I'm gonna be a stalker.
tror ni han faller för det?

7 Comments:

Blogger niffin said...

You've got star quality, girl! Såklart han faller. ;)

6:43 em  
Blogger Maria said...

hahah söt du är! :D

7:10 em  
Blogger Sandra said...

Klart han faller för det, hejar på dig

9:01 em  
Blogger Sparkling said...

go for it girl :D

9:50 em  
Blogger Maria said...

Sandra; Hehe söt du är

Sparkling; Haha vi får se hur det går

7:14 fm  
Anonymous Anonym said...

yay va kul du som ser så bra ut klart han faller ;)

12:45 em  
Blogger Maria said...

det där är inte sant!
men va gullig du är :)

3:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home