Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, oktober 25, 2006

Det går att tända ljus

Jag känner mig så trött jämt nuförtiden. Beror antagligen på mörkret, det brukar ha den effekten på mig. Ja på många andra också. Jobbigt nu när man ställer om klockan och det blir mörkt ännu tidigare. Snart kommer det vara mörkt när man går hem från skolan, sånt är inte särskilt kul alls. Fast det kan vara ganska mysigt också. Om man har någon att dela ensamheten med. Tända lite ljus och se på en bra film under en filt. Fast jag har ju ingen att dela det med.
Men Ballerinan sluta att vara så gnällig!
Någonting positivt... Italien! Lov! Syskon! Bli arton! Praktiken! (Hoppas jag)
Man ägnar alldeles för mycket tid åt att klaga på det som är dåligt att man glömmer bort det som är bra så nu tänker jag försöka ändra på det.
Italien; Om fem dagar! Det här har jag väll tjatat mycket om men det går helt klart att ta upp igen. Jag kan knappt vänta tills det blir måndag så att jag kan sätta mig på planet (läskigt...) och åka till Milano (efter en liten omväg till Tyskland). Sen kan jag hälsa på min kära faster och bara njuta av att vara ledig!
Lov; Ja det hör ju till Italien det. Något riktigt skönt är Inga. Läxor.
Syskon; Ja nu dröjer det inte länge förän Cornelia kommer. Åh så jag ska stå och titta på henne, hålla henne och ge all den kärlek som jag redan nu känner för henne. Kan det inte bli december typ nu?
Bli arton; Åh myndig jävel! Känns som att mina shoppingpengar kommer att bli krogpengar. Fast inte bara... då klarar jag mig inte. Den här människan behöver ett jobb!
Praktiken; Jag ser verkligen fram emot att dyka ner i försäkringsvärlden. Är bara riktigt nervös, tänk om jag inte klarar det? Vill inte vara ett misslyckande utan vill lära mig en massa. Hoppas det är trevliga människor som jobbar där så att det inte blir tio ensamma veckor.
Nej nu ska jag jobba matte, ha det så bra //Maria
I never get over you walking away

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch ja mörkret är inge kul alls, det värsta med denna årstid, men tycker som dej att det kan vara mysigt oxå =)
Lycka till med praktiken, kommer gå jättebra ;)
*avis* vad gäller italien ;P

12:23 em  
Anonymous Anonym said...

föresten så har du inte ändrat min bloggadress än såg jag ;P skärpning!!

12:25 em  
Anonymous Anonym said...

Det e bra du måste vila! Du vilar alldeles för lite!

1:25 em  
Blogger Maria said...

Hihi tack så mkt jag hoppas det :)
haha ja men jag är jätteseg med sånt, har inte ändrat min MKA blogg heller, ska fixa det nu.

Paks; yeah yeah

1:49 em  
Anonymous Anonym said...

Meh jag får vara mammig! Jag vill inte att du ska va sjuk!

6:08 em  
Blogger Maria said...

Ja men hur mycket du än vill det så blir jag inte friskare :P

6:11 em  
Anonymous Anonym said...

Struntar väl jag i. Jag bestämmer o din kropp får inte va sjuk *haha*
:D

8:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home