Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, oktober 26, 2006

Nu är jag här igen! Konstigt att när jag är som tröttast så bloggar jag som mest.
Tänkte berätta varför jag inte visat dagens outfit varken idag lr igår. Beror på att jag hat haft praktikkläder så jag kände inte riktigt för det. Sen när man är sjuk så känns det inte så kul att fotografera sig själv, även om man tar bort ansiktet.
Men imorgon borde det komma ny, jag undrar vad jag ska sätta på mig... väljer alltid i sista minuten.

Imorgon måste jag plugga massa efter skolan, har skjutit upp försäkringskunskapen för länge, har inte börjat än och den ska vara inne imorrn. Min kropp har helt klart valt fel tillfälle att bli sjuk. Men bara det går över snart så är jag nöjd. Milano på måndag!! Jag blir hysterisk, det är så snart. Tiden har gått sjukt snabbt! Vart har den här senaste månaden tagit vägen?

Nu skrev V på msn. Tydligen ska någonting i bankkunskapen vara inne idag, fan fan fan. Varför kommer jag aldrig ihåg någonting?
Jag vill avsluta med någonting positivt. På mattediagnosen idag hade jag 23 rätt av 31. Stolt!
Nu ska jag snart se på General Hospital och sen sova, skönt med sovmorgon imorrn.
Godnatt // Maria
If you can hear me now... what do I do with all this love?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lyckans ost där, som kan kolla på General Hospital. Jag älskade denna serie, när den gick på en gammal kanal som hette "sky channel " för mångaår sedan.

Vad händer där justnu?

2:41 em  
Blogger Maria said...

aa hörde att den gick i sverige förut, riktigt bra serie :)

4:39 em  
Anonymous Anonym said...

Yes, det gjorde den, den var riktigt bra serie & rätt populär. Då på 90 talet .. vad jag saknar denna serie :/

Hur ser du GH? Laddar du från USA eller , lite nyfiken ;)
Kirsten Storms är väl med stämmer det? Har jag för mig ..

10:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home